Klantgericht bouwen
Als het plan eenmaal is ontwikkeld en in verkoop is gebracht, kunnen onze klanten hun persoonlijke wensen verfijnen. Eigenlijk de leukste fase. Onze kopersbegeleiders helpen daarbij tijdens individuele gesprekken. Wij zijn oplossingsgericht en denken waar mogelijk altijd mee over hoe iets wél kan. Gedurende de bouwperiode worden de kopers uitgenodigd voor bouwplaatsbezichtigingen en ontvangen zij nieuwbrieven over de voortgang. NBU vindt het belangrijk om haar klanten te betrekken bij het bouwproces. Een huis kopen doen mensen over het algemeen niet dagelijks en dan is het ook meestal nog de grootste en duurste aankoop in een mensenleven. Wij nemen dat zeer serieus. NBU ontwikkelt en bouwt tenslotte hun nieuwe thuis.
Lobke, kopersbegeleider: ‘Inspelen op de specifieke wensen van onze klanten, dat doen wij graag. Als wij het op tijd weten, dan kunnen wij daar in de bouwvoorbereidingen zo veel als mogelijk rekening mee houden.’
Onafhankelijke tevredenheidsmeting
Omdat wij het belangrijk vinden dat onze dienstverlening van hoog niveau is en blijft, stimuleren wij onze kopers om hun ervaringen te delen op Bouwnu.nl. Een onafhankelijke vergelijkingswebsite voor de woningbouw door Stichting Klantgericht Bouwen. Hier wordt niet alleen beoordeeld op de kwaliteit van de woning, maar ook hoe de communicatie is ervaren en het bouwproces is verlopen. Daarmee stellen wij ons kwetsbaar op, want ook al doen wij nog zo ons best, ook wij maken wel eens fouten. De kunst is deze dan zo snel en zo goed mogelijk te herstellen waardoor onze klant tevreden kan zijn. Het klantbewustzijn zit in het DNA van onze hele organisatie, van ontwikkelaar tot werkvoorbereider en van bedrijfsleider tot uitvoerder en timmerman. Wij zijn er trots op dat wij al jaren ruim boven het gemiddelde scoren op basis van een groot aantal reviews.